onsdag 5. september 2012

Endelig UPDATE! ;-) Alt fra ny jobb til telttur!

Hei og hopp sukkertopp! Jeg har ikke lagt ned bloggen altså, selv om det sikkert virker sånn med mine hyppige og vedvarende blogg-pauser. Men sånn er livet som husmor, student, og nå fast ansatt(!)..heh.. Kommer tilbake til det! ;) Anyway, jeg har vœrt så bizzi at blogging har kommet sist på dagsordenen, og etterhvert som planlagte blogginnlegg  hoper seg opp og, er det mindre og mindre fristende å begynne oppramsingen av livet mitt de siste ukene.. Men her kommer det...oppramsingen altså.. ;-)

Siden sist har jeg..........


...vœrt hos et vennepar på basen og festet med gode venner....

......vœrt på "venninne-date" med Arianna på den lokale bar/retauranten Carolina Ale House....

.....Blitt ansatt på GOLDS GYM!!!:
...jobber i barnepassen, tre timer daglig. Perfekt å kombinere med skole og alt annet. Også trener jeg gratis der nå...perfekt. Slipper å dra helt til basen. Golds ligger et par minutter fra huset vårt. ;-)...


....vœrt på dobbel-date night på Carolina Ale House (ny favoritt restaurant det..hehe). David, meg, Arianna og Josh.. :-)


....vœrt på fest hos naboene våre og kollegaen til David...Shane og Kristen. :-)



.....vœrt på telttur. Det var nå i helgen det.. Null regn, masse sol, tropevarme (ikke fullt så digg..heh), men alt i alt en KNALL helg! ;-)
Jeg gikk for dama-til-crocodile-dundee-looken... Ser dere likheten? hah.
Guttene mente Arianna og jeg så mer ut som vi skulle på
safari enn camping...i våre matchende tursko og greier :p 



....middag med Arianna på Mi Cabaña, søndagen etter campingturen, mens guttene hadde guttekveld med onkelen til Josh som var i byen....

...tur på skyttebanen igjen for å skyte pistoler. Øvelse gjør mester vet dere. ;-)


Nå skal jeg lage middag. Lover hyppigere oppdateringer utover.. ;-)

Ha en fiiin start på september, kjœre lesere!



-C.

1 kommentar:

  1. Hei!
    For en spennende blogg du har :) Hvis du vil kan du registrere den på Norske reiseblogger og få flere lesere!
    http://norskereiseblogger.blogspot.com
    Vi er nå over 85 unike Norske reisebloggere registrert her!
    mvh
    Janicke

    SvarSlett